Pracownia Ceramiczna - ceramiczne spotkania, biżuteria, ceramika artystyczna

Zapraszam do miejsca gdzie wyobraźnia przybiera konkretny kształt.
Dajcie się namówić na chwilę wytchnienia od codziennego pośpiechu. Nic tak nie ucieszy oka jak własnoręcznie wykonany skarb a duszy chwila twórczego oddechu i relaksu utrwalona w glinie.
Na miejscu można też zobaczyć i kupić moje najnowsze prace.
Bądźcie moimi gośćmi.

środa, 22 lutego 2012

Światło i zapach

Witajcie
   Trochę dziś marna pogoda, szaro, zimno, mokro brrr - przynajmniej w Warszawie za oknem pracowni. Dla poprawienia nastroju mojego i Waszego - mam nadzieje - postanowiłam rzucić trochę światła i rozsiać przyjemną atmosferę olejków zapachowych. Hmmm niestety jeszcze nie wymyślono jak przesyłać zapach w internecie... w większości przypadków to chyba dobrze ale tu przydałby się ten wynalazek. Ale od czego wyobraźnia. Na przykład olejek różany albo cytrusowy - na poprawienie samopoczucia. Wyobraźcie sobie więc, że pachnie a przyjemny zapach roznosi się z takich oto kominków :




oczywiście mogą być w innych kolorach jeśli macie ochotę.
   Na rozjaśnienie szarego dnia lub oswojenie wieczoru proponuję lampy. Wszystkie ręcznie formowane z wałeczków, pieczołowicie dziurkowane, wypalane dwukrotnie. Dają bardzo miłe światło i działają na prąd ;-)










   Niektóre zdjęcia robiłam telefonem i wiem,  mają kiepską jakość ale chciałam pokazać z grubsza lampy już sprzedane. Gdyby ktoś zechciał mieć podobne proszę o wiadomość.
   A teraz "unplugged" - lampiony bez prądu - "Purchawki". Nazwała je tak moja starsza córka i  tak zostało.
Efekty świetlne podobne jak w lampach elektrycznych tylko wiadomo - świeczki mają cieplejszą barwę i "żyją". Purchawki mogą być różnej wielkości ponieważ każda z nich indywidualnie dobiera sobie wymiary podczas powstawania. Też bym tak chciała - wybrać sobie wymiary i tego się trzymać bez diet i wyrzeczeń ;-)




  To tyle dziś. Mam nadzieję, że zrobiło się nieco pogodniej i jaśniej. A na takie zimno i mokro zapraszam do pracowni na herbatę albo kawę a przy okazji można sobie zrobić ot choćby takie "światło i zapach".
   Polecam się Waszej uwadze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz