Pracownia Ceramiczna - ceramiczne spotkania, biżuteria, ceramika artystyczna

Zapraszam do miejsca gdzie wyobraźnia przybiera konkretny kształt.
Dajcie się namówić na chwilę wytchnienia od codziennego pośpiechu. Nic tak nie ucieszy oka jak własnoręcznie wykonany skarb a duszy chwila twórczego oddechu i relaksu utrwalona w glinie.
Na miejscu można też zobaczyć i kupić moje najnowsze prace.
Bądźcie moimi gośćmi.

wtorek, 7 lutego 2012

Ceramiczne pojemniki na chleb

  Dziś   Ceramiczne Chlebaki
   Zaczęły powstawać oczywiście z osobistej potrzeby. Nie mogłam znaleźć takiego chlebaka, który na prawdę by mi się spodobał i stanowił też ozdobę kuchni a nie tylko jej konieczne wyposażenie. Najbardziej podobały mi się ceramiczne ale... były produkowane w tysiącach egzemplarzy a mnie się marzył oczywiście unikat. No i pomyślałam - przecież mogę taki sama zrobić - sobie i innym. Teraz mam swój jedyny na świecie pojemnik na chleb - sprawdza się doskonale. A pomysł spodobał mi się tak, że zrobiłam ich - chlebaków - więcej z nadzieją, że znajdą swoje miejsca w Waszej kuchni także. Poniżej kilka zdjęć "gotowców" ale zachęcam do zamówień takich "Waszych" - w dogodnej kolorystyce, kształcie i rozmiarze dopasowanym do potrzeb. Jedyne takie specjalnie dla Was.



Bułkownik z Adiutantem - komplet chlebak i np. cukiernica lub pojemnik na ...Ciemna glina, ręcznie formowana, szkliwo efektowe na obu pojemnikach; Bułkownik - szkliwiony zewnętrznie, Adiutant - szkliwo transparentne wewnątrz.
 

Chlebak "zimowy" - formowany ręcznie, czerwona glina z czarnym, grubym szamotem. Na zewnątrz dwa szkliwa - jasne mieniące się, chropowate i drugie srebrzyste. Wewnątrz transparentne ukazuje piękny kolor gliny.


Pojemnik na pieczywo - Kula lub Kot - uchwyty przypominają uszy kota. Czekoladowa glina z jasnym szamotem, szkliwo czerwone satynowe


i druga część

Chlebak "Koronkowy" - jasna, szamotowa glina, formowany ręcznie. Szkliwa czerwone na koronce i transparentne.




Pojemnik " Zielony ogonek" - jasna, szamotowa glina, formowany ręcznie. Ogon jest uchwytem. Szkliwa zielone efektowe na ogonku i transparentne



   Aha, tak mi przyszło do głowy - te pojemniki mogą być również na Wasze brylanty. Duuużo by ich zmieściły. Czego Wam i sobie życzę.
   A po wymiary i ew. dodatkowe zdjęcia i informacje - zgłoście się proszę- chętnie prześlę zainteresowanym.
Polecam się Waszej uwadze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz