Pracownia Ceramiczna - ceramiczne spotkania, biżuteria, ceramika artystyczna

Zapraszam do miejsca gdzie wyobraźnia przybiera konkretny kształt.
Dajcie się namówić na chwilę wytchnienia od codziennego pośpiechu. Nic tak nie ucieszy oka jak własnoręcznie wykonany skarb a duszy chwila twórczego oddechu i relaksu utrwalona w glinie.
Na miejscu można też zobaczyć i kupić moje najnowsze prace.
Bądźcie moimi gośćmi.

czwartek, 24 maja 2012

Dom na sprzedaż w Karkonoszach - post nieceramiczny

Witajcie
Dziś zupełnie nieceramicznie. Raczej rozpowszechniająco i mam nadzieję, że choć trochę pomocowo.
Na to ogłoszenie czy prośbę natknęłam się na FB no i postanowiłam dołożyć swoje linki.
Dom na sprzedaż w Karkonoszach musi znaleźć kupca żeby pomóc jego Właścicielom w opiece i rehabilitacji ich synka Franka. Nie będę się tu rozpisywać jak to trudna jest decyzja i z jakich powodów została podjęta bo nie mnie o tym rozprawiać. Dzielni są - cała ich Rodzina. Chodzi o rozpowszechnienie informacji. Każdy kto wejdzie na ich strony to zrozumie a także zobaczy jak piękna jest okolica i dom. Może znajdzie się chętny kupiec jeśli wstawicie ich link to sieć się poszerzy :-). Sama bym kupiła od już ale niestety fundusze nie pozwalają.
Trzymam kciuki za udaną transakcję i

Polecam się Waszej uwadze

2 komentarze: